QUACQUARELLI BARBARA

Ruolo: 
professore associato
Settore scientifico disciplinare: 
ORGANIZZAZIONE AZIENDALE (SECS-P/10)
Telefono: 
0264484897
Stanza: 
U06, Piano: P04, Stanza: 4108
Piazza dell'Ateneo Nuovo, 1 - 20126 MILANO
Orario di ricevimento: 

Il ricevimento studenti del mese di settembre si svolgerà nelle seguenti date:

Martedì 10 settembre ore 15.00

Martedì 17 settembre ore 16.30

Pubblicazioni

  • Bua, I., & Quacquarelli, B. (2019). Omnichannel strategy and organizational strategy: HRM challenges for luxury & fashion companies. Intervento presentato a: WOA 2019: Identity and Pluralism across Organizational Studies and Practices, Palermo, Italy. Dettaglio
  • Pini, F., Quacquarelli, B., & Rigaud-Lacresse, E. (2018). Innovation through heritage: The Champagne Krug Turnaround. In 2018 WOA Proceedings. Dettaglio
  • Bua, I., & Quacquarelli, B. (2018). Omnichannel strategy and organizational change: HRM challenges for luxury & fashion companies. In WOA 2018 Proceedings. Dettaglio
  • Quacquarelli, B. (2017). Integration of Mergers and Acquisitions in the Fashion and Luxury Industry. In E. Rigaud-Lacresse, & F.M. Pini (a cura di), New Luxury Management: Creating and Managing Sustainable Value Across the Organization (pp. 261-274). Palgrave Macmillan. Dettaglio
  • Pini, F.M., & Quacquarelli, B. (2017). Organisational and marketing challenges in designing and implementing an omnichannel strategy
    for luxury fashion brands. In W. Ozuem, & Y. Azemi (a cura di), Handbook of Research on Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands. Business Science Reference.
     Dettaglio